Історія України, 09.11.22.

Тема.  «Шістдесятництво»

 Опрацьовуємо тексти за посиланням та виконуємо завдання::

На середній та достатній рівні

 1. Текст парагр. 17-18 підручника, п.1.



А) випишіть поняття "шістдесятники" (п. 1)
Б) Випішіть особливості літературнї творчості "шістдесятників" (текст 2)
В) Зазначте представників у літературі та мистецтві.
Г) Із джерела 3 (абз 2) випишіть основні передумови становлення руху "шістдесятництва"
Д) Випишіть, що собою являв Клуб творчої молоді "Сучасник" (с. 93)

Учні, які бажають отримати оцінку високого рівня, виконують ще й наступне завдання.
1. Прослухайте пісню українського гурту "Один в каное"  "Ікони"("Шістдесятникам")






Подивись, яка красива лілія
Позолоченим курсивом твоє ім'я

Сліди від губ,
Тонкі мазки маслом
Чи чути там мене за склом?
Подивись, як плавно сходить лінія
На круті бетонні сходи в міліярди
Недоведених логічно
Неосилених цитат
Між рядками нас не вчили читати
Пр.
Тримай лілію-лілію
Хай я вірую-вірую
Храни цілими-цілими
Вірші під прицілами
ІІ
Стоять на вицвілих плакатах
Армії прекрасних вайлуватих
Лиця з ікон
В страху перед пустим листком
Чи чути там мене за склом?
Пр. (2р.)
ІІІ
Шосе суцільних темних смуг
Тюремні замкнуті кути
Сліди від палиці
Ну як вам спалося, кати,
Ну як вам спалося?
ІІ. Дайте відповідь на запитання.
А) Чому автор тексту пісні порівнює шістдесятників з іконами? 
Б) На прикладі біографій В.Симоненка, А.Горської, В.Стуса поясніть, у чому трагізм життєвого шляху цих представників шістдесятництва та як це перегукується з останнім куплетом пісні?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати п.1 параграфа 17-18, конспект у зошиті
Творче завдання за бажанням: вивчити вірш одного із представників шістдесятництва, який вам найбільше до душі, артистично його розказати  та переслати мені відео вашого креативного перформанса. ☺

Популярні публікації