Вітаю шестикласників у своєму блозі! Для вас обіцяні питання для узагальнення.

Поняття:    «кам’яний вік», «бронзовий вік», «залізний вік», «первісні часи», «антропологія», «археологія», «homo sapiens (людина розумна)», «стоянка первісних людей», «археологічна культура», «родова громада (рід)», «територіальна (сусідська) громада», «плем’я», «мораль», «звичай», "всесвітня історія", "історія Стародавнього світу", "історичні джерела", "привласнювальне господарство" (збиральництво, загінне та індивідуальне полювання), "відтворювальне господарство"(землеробство, скотарство, ремесло), держава, релігійні вірування, тотемізм, фетишизм. анімізм, магія, трипільська культура, протоміста, 

Питання та завдання

1.Теорії походження людини (еволюційна, релігійна, космічна) . 
2. Археологічна періодизація (палеоліт, мезоліт, неоліт, мідний вік, бронзовий вік, залізний вік).
3. Види історичних джерел. Уміти наводити приклади історичних джерел.
4. Уміти розв'язувати хронологічні задачі, визначати події, які відбувалися раніше і пізніше.
5.Уміти довести, що відбувається еволюція людини як біологічного виду.
6. Еволюція людських колективів (людське стадо - родова громада - сусідська громада - виникнення суспільних груп - виникнення держави).
7.Релігійні вірування первісної людини.
8.Уміти показувати на карті стоянки первісних людей на карті України (Королеве, Киїк-Коба, Мізин, Ігрень).
9. Описувати спосіб життя племен трипільської культури (заняття, поселення, будівництво протоміст, кераміка, вірування)

Популярні публікації